[Pardus-kullanicilari] güvenli kip

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
28 Ağu 2010 Cmt 03:23:07 EEST

Tekrar merhaba,
Bu elmeğin gözümden kaçmış. Bu yüzden yeni bir elmek göndermiştim. Yeni elmeğimi yok say.

Tam olarak aşağıya yazdığım gibi mi oldu?
Sistemini güvenli kiple kurunca ekran çözünürlüğün sanırım 600x800 olmuştur.
Pardus üzerinden internete bağlandın...
Gönderdiğim elmekteki linki kopyala-yapıştır yöntemiyle adres çubuğuna yerleştirdin...
İndirme tamamlanınca makineni yeniden başlattın...
Değişen bir şey olmadı...
Hasan.