[Pardus-kullanicilari] güvenli kip

Yusuf lzerk at yahoo.com
26 Ağu 2010 Per 16:38:46 EEST

Bilgisayarıma Pardus2009.2'yi kurdum. Sistem normal olarak başlamıyor, güvenli
kipte açmam gerekiyor. Sistemi kurarken de güvenli kipte kurdum. güncellemeleri
yaptım. Bilgisayarımın modeli Acer 3820TG
Bilgisayarda iki tane ekran kartı var (windows'da fişe takılıyken harici ekran
kartını kullanıyor(Ati 5650), pille çalışırken onboard ekran kartını
kullanıyor(intel)) diğer kurduğum linux dağıtımlarında ön tanımlı olarak intelin
onboard kartını görüyordu ve hiçbir driver istemiyordu, baktığım kadarıyla buda
intelin onboard kartını görüyor ama düşük çözünürlükte güvenli kipte
açabiliyorum. bu sorunu nasıl düzeltebilirim?
ileride bu "hibrit grafik"özelliği Pardus dağıtımına eklenir mi? yada bu özellik
var mı? çünkü böyle çalıştırdığımda 1,5 saat anca gidiyor pil