[Pardus-kullanicilari] Linux, Video Chat ve Gmail

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
24 Ağu 2010 Sal 20:42:26 EEST

24 Ağustos 2010 20:30 tarihinde Sezai Yeniay
<sezaiyeniay at ozgurlukicin.com>yazdı:

> Öncelikle elinize sağlık ,bende az önce kurdum paketi ses sorunsuz ancak
> kamera* görüntüsü siyah :( . umarım sorunu aşacak bir çözüm bulunur.

google-talkplugin windows sürümünde gmail içindeki ayar penceresinde sağ tık
ile flash player ayarları yapılabiliyor.
ama Pardus'ta sağ tık menüsü bile yok. ben başka bir flash ekranında genel
ayarlara girip mail.google.com adresinin
kameraya ve mikrofona ulaşmasına sürekli izin verecek şekilde ayarladım ama
değişmedi maalesef...