[Pardus-kullanicilari] Linux, Video Chat ve Gmail

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
24 Ağu 2010 Sal 19:41:26 EEST

23 Ağustos 2010 22:28 tarihinde Deniz Ege Tunçay <info at egetun.com> yazdı:

> Peki bu eklentinin depoya girebilmesi konusunda bir fikri olan var mı?
> Google Earth, Goole Picasa gibi paketler ne yazık ki depoya girememişti ve
> bunun sebebi de paketlerin izin alınmadan başka yollarda dağıtılmasına izin
> verilmemesiydi. Son durum hakkında bilgisi olan?

Şu haliyle depoya girmeyeceği kesin. Henüz sadece .deb paketi var, .rpm
paketi yoldaymış. Kendi sitesinden
bir tarball dağıtılırsa bence aynen Skype paketi gibi yapılabilir...

Ayrıca şu an archlinux pkgbuild'inde[1] license:unknown olarak gözüküyor.
Kendi sitesinde de bir şey göremedim.
Bu nedenle derlenirken sorun çıkmasın diye pakete as-is yazdım :)

[1]
http://aur.archlinux.org/packages/google-talkplugin/google-talkplugin/PKGBUILD