[Pardus-kullanicilari] Pardus'u Windows'tan USB'ye yazdırmak için bir araç

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
24 Ağu 2010 Sal 12:24:06 EEST

23 Ağustos 2010 19:50 tarihinde Ali E.İMREK <alierkanimrek at gmail.com> yazdı:
> Pardus ISO dosyalarını USB belleğe yazmak için Windows tarafında
> görsel bir araç olmaması kullanıcıların çok şikayet ettiği bir durum.
> Bu iş için
> bulduğum yeni aracı denedim ve çalıştığını gördüm, wiki'ye 1.yöntem
> olarak ekledim.
>
> http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Kal%C4%B1p_dosyas%C4%B1n%C4%B1_USB_belle%C4%9Fe_yazmak#1.Y.C3.B6ntem
>
> Bir sorun yakalarsanız wiki'den kaldıralım.
>
> --
> Ali E.İMREK

Yerelleştirme ve .iso uzantısı konusunda uygulamanın yazarı ile
konuştum, artık http://openrpgmaker.sourceforge.net/ adresindeki proje
ile ilgileniyormuş, diğer bazı sebeplerden dolayı da bu araç ile
ilgilenmiyormuş (Nedense böyle yazacağını tahmin etmiştim). Kısacası
benden bu kadar diyor.

Yazılım sonuçta GPL ve C, Qt ile yazılmış. koddan anlayan bir
geliştirici bunu forklayıp, yerelleştirip Pardus için  gayrıresmi
olarak derleyip svn'den sunabilir mi? diye soruyorum.

--
Ali E.İMREK