[Pardus-kullanicilari] ATI Mobility Radeon HD 4650 ekran kartı masaüstü efekti

Kena Duran kenan.drn at gmail.com
21 Ağu 2010 Cmt 00:07:37 EEST

Uzun zamandır  sony dizüstü bilgisayarımda masaüstü efektlerini
etkinleştirip kullanmakta sıkıntı yaşıyordum.  Birleşikiklik durumu sürekli
pasif durumda etkin yapmaya çalıştığımda dahi etkin olmuyordu. Massüstü
efektleri-Gelişmiş seçeniğdeki Foksiyonelik denetimlerini pasifleştir
seçeniği seçili değildi, seçili duruma getirdikten sonra masaüstü efektleri
kullanılır duruma geldi. Benim durumdaki arkadaşlara duyurulur.

Kenan Duran