[Pardus-kullanicilari] Listelerin düzgün yönetilmemesi

Husrev wapper at gmail.com
19 Ağu 2010 Per 14:16:32 EEST

2010/8/19 Kaan AKŞİT <kunguz at gmail.com>

> [paket] grubuna atılan bu eposta lsiteyi takip edenler ulaşabiliyorken.
> Benim geliştirici listesine attığım toplantıda benden araştırmamı
> istedikleri "Türkçe OCR" konulu eposta halen kabul görüp listede
> yayınlanmamıştır. Eposta liste yöneticilerini daha duyarlı olmaya
> çağırıyorum.

Liste yöneticilerinin e-posta adresleri yok muydu? Bu mesajınızı buraya
yazmaktaki amacınız ne? Nedeniniz ne? (İkisi farklı soru, değil mi?)

Listeye gönderilen e-postalardan uzunluğu belli bir sınırın üzerinde
olanları otomatik olarak yetkili onayı için bekletilir. Bu sınırın altındaki
e-postalar otomatik olarak listelere iletilir ve iletildikten sonra
yöneticinin o postayı geri toplatma gibi bir şansı yoktur. İstediğiniz bütün
e-postaların direkt iletimi yerine denetime tabii tutulması ise bir şey
diyemeyeceğim.

Başka konularda yöneticilere kızıp, ufak sebeplerle(fırsatlarla?) muhalefet
etmek ve bu yazdıklarınızı birden fazla listeye göndermenin hoş olmadığı
kanaatindeyim. Başka konulara kızıp buraya yazdığınızı nereden mi
çıkarıyorum? Ben de o başlıktan geliyorum da ondan.

--
Hüsrev Özayman