[Pardus-kullanicilari] Pardus Nakliyat ?

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
19 Ağu 2010 Per 12:06:49 EEST

Çarşamba 18 Ağustos 2010 23:24:57 tarihinde Özkan Sürücü şunları yazmıştı:
> Merhaba arkadaşlar şeş kaza http://pardusnakliyat.com/ diye bir internet
> sitesini gördüm. Pardus logoları kullanılan site çok garibime gitti. Bu
> konu hakkında bilgisi olan var mı acaba ?

Pardus markası tüm faaliyet alanları ve sınıflarda TÜBİTAK adına tescillidir.
Wiki'de yer alan Marka Politikası dokümanı ilkeleri dışında kullanılması
durumunda geçerli mevzuata göre yasal işlemler başlatılır.

Söz konusu marka ihlali de TÜBİTAK'a iletilmiş olup bundan sonraki hukuki
işlemler ilgili ve yetkililer tarafından yürütülecektir.

Bilgilerinize...

--
Erkan Tekman
TÜBİTAK UEKAE