[Pardus-kullanicilari] Cevap: Pardus 'un hafif bir versiyonu...

Mesut Ünal noepiyu-pardus at yahoo.com
14 Ağu 2010 Cmt 14:31:24 EEST

  Bence çok yerinde hatta mükemmel bir fikir... Sadece Open Office,
hesap makinesi gibi çok klişe programların var olduğu, hafif mi hafif,
buna bağlı olarak çok da hızlı olan bir sürümü mükemmel olur...

Bence bu konu hakkında ciddi bir şekilde öneri toplanmalı ve sonrasında
tartışmaya açılmalı... ki bu sayede omurgası oluşsun projenin...