[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 Güncellemeleri Sona Eriyor - Pardus 2008 Ya?am Sonu

selim ok selimok at gmail.com
13 Ağu 2010 Cum 18:52:23 EEST

Kullanici ayarlarindan kaynaklandigini düsünmüyorum, zira ben temiz kurulum
yaptiktan hemen sonra bu sorunlarin farkina vardim.

Mesela su anda yakuake penceresinin acilmai bile 0,5-1 saniye arasi sürüyor.
Epey bir bekledikten sonra pencerede hareket görüyorum.
Yada sirf denemek icin 8-10 tane ntvspor.net sayfasi actigimda ve bir sayfa
icinde yukari asagi inmeye calistigimda inanilmaz bir agirlasma oluyor.
Ses acma kapama kisayollari bile bazen 0,5-1 saniye arasinda tepki veriyor.
KDE menüsü acilirken önce ayni boyutlarda siyah bir alan görüyorum sonra
menü  geliyor. Tepki süresi yine asagi yukari 0,5 saniye civari.

Tüm bunlari yaparken sistemi zorlayan baska bir uygulamanin olmamasina
dikkat ediyorum. Zaten hareketsiz beklerken en fazla %10luk bir islemci
kullanimi oluyor, bunu da genellikle X ve Firefox olusturuyor. Tüm KDE
efektleri kapali.

Simdi burada ekran karti sürücüsünün sorumlu oldugu bazi sorunlar olabilir.
Ama ses acma isleminde ekran kartinin payini anlayamiyorum.

Iyi calismalar,
Selim

Not: Verdigim rakamlar ölcülmüs degerler degil, hissedilen degerlerdir.
--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/