[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 Güncellemeleri Sona Eriyor - Pardus 2008 Ya?am Sonu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
12 Ağu 2010 Per 20:15:11 EEST

Ünal Hocamın fikrine katılmamak elde değil.2009 serisi 2008 de alıştığımız
kullanışlılık ve hıza erişemedi.2009 un masaüstü efektleri ve plasmoid
programcıklar çok güzel keşke bu plasmoid programcıklar 2008 e de
uyarlanabilse veya Kurumsal 2 kararlı sürüm için öngörülebilse. 2008
desteğinin çekileceği açıklandığında bütün ümidimiz alpha seviyesinde ki
Kurumsal2 nin kararlı sürümünün yayınlanması olurdu ki bu da uzak gözüküyor.
3 aydır alpha dan beta ya geçemedik ki daha RC ve kararlı sürüme ulaşalım.
Biz KDE3.5 bağımlıları 4 gözle Kurumsal2 yi bekliyoruz.İyi günler