[Pardus-kullanicilari] pardus 2009.2 KDE "alt panelde sorun"

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
11 Ağu 2010 Çar 16:31:45 EEST

11.08.2010 15:39, Ali EROL yazmış:
> Pisi'ninde bulunduğu alt paneldeki grup veya bloku kaldırabildim
> tekrar nasıl oluşturabilirim?
>
> bu konuda acil bilgi lazım, yoksa yenden mi pardus'u kurmam gerekli?
Merhabalar,
Panel ekle diyerek yeni bir panel oluşturun. Sonra yeni yarattığınız
panel içerisine programcık ekleyin. İstediğiniz (masaüzeri, saat, usb
bağlantısı gibi...) şekilde programcıkları yerleştirin. Yeniden
kurmanıza gerek yok. Ön tanımlı hali de zaten bu şekilde hazırlanmış.
Hiç bir eksik olmadan yeniden yaratılabiliyor... Biraz kurcalayın... Çok
güzel sonuçlar ortaya çıkabiliyor :)

--
Kolay gelsin,
Mucip:)