[Pardus-kullanicilari] AÇILIŞ YÖNETİCİSİ

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
11 Ağu 2010 Çar 14:49:02 EEST

Merhabalar,

Makinem Pardus'la açılıyor. Değiştireceğimden değil ama merak ettim ve sistem yöneticisinden "açılış yöneticisi" değiştirmeye kalktım. Windows'u tıkladığım halde aktif olamadı ( hem işaret windows kutucuğu üzerinde kalamadı hem de alttaki uygula penceresi aktif hale gelmedi). Sitemi yeniden kurdum. Kuruluş aşamasında açılış yöneticisi sorusuna önceki kurulumda önerilen disk yerine "listeden seçilmiş disk" seçeneğini işaretledim. Kuruluş bittikten sonra yine açılış yöneticisi olarak Pardus geldi ve  değiştirmeye kalktım. Değişmedi. Nedenini bilen var mı?
Windows illetinden kurtulalım temennisini eklemeyi unutmayayım...
Hasan