[Pardus-kullanicilari] PARDUS ve BBO

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
11 Ağu 2010 Çar 12:35:49 EEST

  Windowsa göre yazılmış bir program olduğu için sembollerde sorun çıkıyor.
Windows'un fonts dosyasının içinde bulunan "symbol.ttf" dosyasını /usr/share/fonts dizinine kopyalayınca sorunsuz oynanıyor.
symbol.ttf dosyasını sanırım google'da arama yapıp bulabilirsiniz.

Ayrıca wine'in kurulu olması gerek ve son sürümleri maalesef sorun yaratıyor.
Bir süre sonra wine hata veriyor ve kapanıyor.
Size pardus 2009 deposunda bulunan
http://packages.pardus.org.tr/pardus-2009/wine-1.1.27-72-8.pisi
sürümünü kullanmanızı öneririm.