[Pardus-kullanicilari] FARE biraz tuhaflaştı.

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
10 Ağu 2010 Sal 22:51:21 EEST

Merhaba,
Arka plan derken neyi tariflediğinizi anlamadım ama dün akşamdan bu akşama yazılım denebilecek alanda yeni bir şey yapmadım.  Zaten ekranımda patili pardus resminden başka bir şey yok. Panel kısmında ise program kurulurken gelen programcıkların yanına sadece firefox ikonunu ekledim.  FARE dün akşam gayet iyiydi.
Hepsi bu.
Hasan