[Pardus-kullanicilari] Pardus'un İnternet Hızı

selim ok selimok at gmail.com
10 Ağu 2010 Sal 21:42:38 EEST

2010/8/10 Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com>

> 10.08.2010 18:26, selim ok yazmış:
>
>  KDE ile ilgili oldugunu düsünmekteyim. Fakat KDE'den mi yoksa Pardus
>>
> Merhabalar,
> Şu anda hem windows dizüstü hem de Pardus 2009.2 makine yan yana duruyor.
> Arasında fazla bir firefox hız farkı göremiyorum! Mümkünse ağırlık
> yaşadığınız sitelere bir örnek verebilirseniz deneyeyim...

Benim bahsettigim yavasligin sitelerle ilgisi yok, genel bir yavasliktan
bahsediyorum. Tablar arasi gecisten tutun, sayfa icinde yukari asagi hareket
etmeye kadar. Tepki hizinda asiri diyebilecegim bir yavaslik var. Ekran
kartimdan kaynaklaniyor olabilir. Bahsettigimiz yavaslik farkli da olabilir
tabii. Sonuc olarak sebeplerini tam olarak aciklayamiyorum. Ne KDE'ye ne de
Firefox'a suc bulmadan önce tam olarak sebebine inmem lazim. Lakin pek
vaktim yok, ugrasamiyorum.

Iyi calismalar,
Selim

--