[Pardus-kullanicilari] YNT: Pardus'un İnternet Hızı

msen63 msen63 at ttmail.com
10 Ağu 2010 Sal 18:24:14 EEST

Aynı dertten muzdaribim. Tüm efektleri kapattığım halde internette, tüm gereksiz servisleri kapattığım halde de sistem açılışında sevimsiz bir yavaşlık var. Tabii öğrendiğim kadarıyla sistemdeki bu yavaşlığın bir kısmı HDD'lerden kaynaklanıyormuş. İnternet konusunda da ağ ve sunuculardan kaynaklı bir dalgalanma yaşandığı kanısındayım...

Mustafa ŞEN
G. S. Öğretmeni