[Pardus-kullanicilari] Pardus'un İnternet Hızı

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
10 Ağu 2010 Sal 16:51:32 EEST

Pardus'ta Kde ile internete girince bilgisayar bir hayli kasıyor. Buna
mukabil xfce veya Gnome ile girince sayfaya ne zaman girdiğini (Kde'nin
yavaşlığından sonra) anlayamıyorum. Acaba diyorum; Kde ile de bir ayarlama
yapılıp veya bazı özelliklerini devre dışı bırakıp xfce veya Gnome kadar
olmasa bile onlara yakın bir hızla internete giriş mümkün olmaz mı?

Yanlış ifade kullandı isem düzeltiniz ancak hem Kde'nin konforunu hem de
xfce veya Gnome'nin hızını istiyorum!... Bunun imkanı var mı?

Teşekkür ederim.

--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.