[Pardus-kullanicilari] Ultraiso benzeri program?

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
9 Ağu 2010 Pzt 14:45:47 EEST

Merhaba,

08 Ağustos 2010 17:39 tarihinde Osman Alperen Elhan <
alperenelhan at cyber-wizard.com> yazdı:

> ben mount etmek icin degil de iso dosyasini boot edilebiler hali
> bozulmayacak sekilde editleyebilen bi program kastetmistim.

katkı deposundaki isomaster en son 2008 sürümünde bakımı yapılmış ama 2009
için bakımı yapılıp derlenmemiş.
contrib deposunda 2009/devel altında [1] duruyordu. isterseniz oradan 1.3.5
sürümünü derleyebilirsiniz.
ben paketi 1.3.7 sürümüne güncelleyip sorunlarını çözmeye çalıştım. şu an
sorunsuz çalışıyor bende...

inşa dosyalarını ekliyorum, ekteki dosyayı bir yere açın, o dizinin içinde
root olarak

pisi bi pspec.xml

komutu verin, oluşan paketi tıklayarak veya

pisi it isomaster*.pisi

komutuyla sisteminize kurabilirsiniz...

[1] http://svn.pardus.org.tr/contrib/2009/devel/multimedia/editor/isomaster/