[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009.2 Lenovo G555 wiraless tanımıyor

ibrahim akpınar zonguldak37 at hotmail.com
6 Ağu 2010 Cum 16:02:41 EEST

degerli selim tavşan bey

öncelikle sorunumla ilgilenmenizden dolayı çok teşekkür ederim

sizin söylemiş olduğunuz komutu verdim konsoldan yeniden başlattım ama

modülü sanırım yüklemediki çalışmadı ben bunu daha önce sizin dediğiniz

gibi konsoldan komutu aynen verdim tekrardan başlatmıştım daha önce ama tanımadı

modulu kendiniz yükleyin demişsiniz ben bubu defalarca yaptım ama nafile tanımadı

ben çok araştırma yaptım hata pardustaki fatih aşıcı beyin çözümü dahil ozgürlük için

forumdaki çözümlerin hepsini denedim ama olmadı acaba yeni sürümde yani önümüzdeki sürümde yada

broadcam wiraless driverini pisi paketine yükleyip çözüme ulaşırmı inşallah linux driveri çıkıpta pisi paketlerinde

görmek nasip olursa çok iyi olur yada birşekilde çözümü olur umarım yeni sürümde bunu gözönune alırlar pardus geliştiricileri

bizimde sorunumuz düzelir inşallah

başka çözümü varmı acaba

saygılarımla

ibrahim akpınar