[Pardus-kullanicilari] pardus 2009.2 lenovo G555 broadcom wiralessi tanımıyor

i a zonguldak37 at hotmail.com
4 Ağu 2010 Çar 19:29:53 EEST

degerli pardus gönüllüleri arkadaşlar
ben yaklaşık 4 yıldır aralıksız pardus kullanıyorumyakın zamanda dizüstü bilgisayarımı değiştirdimyeni aldığım PC Lenovo G555 amd chipsetlipardus 2009.2 sorunsuz kurdum ama kablosuz ağ olan broadcom 802.11n 4727 yi tanımadıetherneti tanıdı onun modeli Atheros onda sorun yokinternette çok araştırmalar yaptım çözüm için ama hiç biri olmadıpardus hata da olan komutları verdim ama yine olmadıkısacası tüm ugraşılarıma rağmen bir türlü wiraless i tanıtamadımbelki PC de hata vardır dedim ubuntu 10.04 kurdum  kablosuz ağı tanıdıhatta ilk başta tanımadı sonra kendiliğinden driver kur işaretiyle kurdu tanıdıpardus 2009.2 de kurulmadıkonsoldan lspci çıktısını aldım orada sanırım görünüyor ama çalışmıyorsudo echo wl >> /etc/modules.autoload.d/kernel-2.6 komutunu verdim ama yine çalışmadılspci çıktısı aynen alttaki gibi kopyalayıp yapıştırdım sanırım yardımı olur
08:00.0 Network controller: Broadcom Corporation Device 4727 (rev 01)09:00.0 Ethernet controller: Attansic Technology Corp. Device 1062 (rev c0)
üstteki gibi görünüyor lütfen arkadaşlar beni pardus 2009.2 kullanmaktan mahrum etmeyinyardımlarınızı bekliyorum.ubuntuyu şimdilik wiraless yüzünden kullanıyorum sorun çözülürse hemen pardusu kurucam
saygılarımla ibrahim akpınar