[Pardus-kullanicilari] Listeye gönderdiğim iletilerim geri dönmüyor...

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
2 Ağu 2010 Pzt 20:44:01 EEST

selamlar ahmet hocam  ben hotmail hesabımı kullanıyorum pardusu kullanmaya başlarken üye olmuştum 9 ay oldu  hiç bir ayar yapmadapardus-kullanicilari at pardus.org.tr bu adresi e postama ekledim tüm mesajları alıyor okuyorum sorum olduğunda yada bildiğim olduğunda cevab yazıyorum gönderdikten 3 dakika sonra yazdığım cevab bana geri dönüyor  tabi sonrada yorum yapanlarınkide geliyor  bence hotmail daha iyi değilmi ne dersiniz saygılarımla