[Pardus-kullanicilari] Listeye gönderdiğim iletilerim geri dönmüyor...

Mustafa ŞEN msen63 at ttmail.com
2 Ağu 2010 Pzt 15:10:53 EEST

Bu sorun bende yaklaşık 2 haftadır oluştu. Daha öncesinde listeye
gönderdiğim iletiler, tıpkı diğer liste üyelerinin gönderdiği iletiler gibi
hiç bir işleme tabi olmadan "ttmail" posta adresime geliyordu. Tam
hatırlayamadığım Temmuz ortalarındaki bir tarihte, ttmail hesabımdan listeye
bir ileti göndermeye çalıştığımda nedenini bilmediğim bir tutulma oldu, yani
ileti gönderilemedi. Bunun üzerine ben bir deneme daha yaptım, tekrar
gönder dedim. İkinci denemede ileti gönderildi ancak bu kez yalnızca listeden
gönderilen bilgi bana geri döndü. Listeye gelen iletiler arasında gönderdiğim
ileti yoktu ve bu iletimden itibaren benim iletilerimde "winmail.dat" adında
bir ek bulunduğunu Aydın bey bildirdi. Sonuçta bu durum bir hata sonucu
oluştu ancak nasıl bir hata olduğunu bilememekteyim. Tekrar eskisi gibi
kendi iletilerimin de gelmesi tercihimdir tabii. Sorunun kaynağını bilen biri
varsa yol gösterebilir... İyi çalışmalar...
Mustafa ŞEN

Bende liste için gmail kullanıyorum. Göndermiş olduğum mailler eğer
yanıtlanırsa bana dönüyor, yanıtlanmaz ise kesinlikle dönmüyor. Siz dönüyor
diyorsunuz, o halde hangi ayar ile bu sağlanıyor anlatır mısınız?

02 Ağustos 2010 12:52 tarihinde Ahmet AKMAZ <ahmetakmaz at gmail.com>