[Pardus-kullanicilari] Listeye gönderdiğim iletilerim geri dönmüyor...

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
2 Ağu 2010 Pzt 11:35:19 EEST

On Fri, Jul 30, 2010 at 09:30:57PM +0300, Mustafa ŞEN wrote:
> Merhaba, başlıkta da belirttiğim gibi listeye gönderdiğim iletilerim geri
> dönmüyor. Bu sizlerde de böyle midir yoksa bana özgü bir durum mudur? Yakın
> zamana kadar böyle bir terslik yoktu, acaba listenin trafik politikasında bir
> değişiklik olmuş olabilir mi?
> Mustafa ŞEN

Listeye gönderdiğiniz, size ait olan iletilerin e-posta kutunuzda
*görünmemesinden* ancak bir cevap geldiğinde o iletinizin size
ulaşmasından mı bahsediyorsunuz? Eğer öyle ise, bazı e-posta servisleri
(gmail dahil olmak üzere) böyle bir imkanı sunmuyor. Gmail kullandığım
zamanlarda bu küçük sorunu (sorun da değil aslında) yaşıyordum.

--
        . Eren