[Pardus-kullanicilari] Pardus Camia Zirvesi/ UMARIM BİRİLERİ SIKILMAZ DA BU YAZIMIN TAMAMINI OKUR.

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
1 Ağu 2010 Paz 22:00:48 EEST

Sayın hasan bey inanınki yazdıklarınızı okuyunca dehşete kapıldım. Pardus
için daha güzel bir şeylerin nasıl yapılabileceği konusunda böyle güzel bir
adım atılmışken yazdıklarınız inanın beni CİN çarpmışa çevirdi. Ben
Trabzonluyum bizim oralarda küçük erkek çocuklara genelde oğlan denir. Fakat
başka yerlerde oğlanın anlamı çok farklıdır. Uzun lafın kısası sizde çok iyi
anladığınız bir iki kelimeyi maşallah çok güzel şekilde yorumlamışsınız????
Yani bir iki kelime ancak bu kadar farklı bir şekilde ele alınabilirdi.
Doğrudur Türk Dil Kurumunda bazı kelimelerin anlamları farklıdır ama şunu da
unutmayınki Türkiye bir mozaik tir. Geleneğimiz ile göreneğimiz ile biz bir
aileyiz bence söylenen sözleri işinize geldiği gibi değilde anlatılmak
istenen şekli ile algılarsanız daha iyi olur.
Ben yapılan çalışmaları takdirle takip ediyorum ve etmeyede devam edeceğim.