[Pardus-kullanicilari] Hata takip maili almak istemiyorum artık

Ferit MAYATÜRK ferit.mayaturk at gmail.com
29 Nis 2010 Per 10:55:19 EEST

"Listeden çıkmak için
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini
kullanın."
Bu adresi kullanarak Pardus Kullanıcıları listesinden mail almamayı
başarabilirsiniz. Aynı zamanda bu adres listeden aldığınız her mailde
mevcut. Linki tıklayarak derdinizi çözersiniz.
Hata takip sisteminde bir hata kaydı açmışsanız ve oradan postalar
alıyorsanız, ondan kurtulmanın da yöntemi şu:
Bildirim gelen hataların kaydına sisteme giriş yaparak ulaşın ve orada "Beni
CC listesine ekle" kutucuğundaki tiki kaldırın.
Kolay gelsin!