[Pardus-kullanicilari] kurumsal2 ve k3b

Server Acim serveracim at gmail.com
27 Nis 2010 Sal 22:44:23 EEST

2010/4/27 Serdar Dalgıç <dalgic.srdr at gmail.com>

> 2010/4/27 Ünal Özüm <sofamor at gmail.com>
>
> Kurumsal2 de K3B uygulamasını açtığımda aşağıdaki uyarıyı alıyorum
>>

> Bununla ilgili bir hata kaydı girebilir misiniz? 2008'deki k3b'de (yani
> kde3 kullanan k3b'de) buna benzer bir hata alıyor muydunuz? Hata kaydı
> girmeden önce sisteminizi en güncel hale getirip denemeyi unutmayın.
>
> --
> - Serdar Dalgic
> TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux
> http://www.pardus.org.tr/eng

Ben araya girip bir şey sorabilir miyim?
Pardus - Kurumsal 2'nin "Alpha" ve "Beta" aşamasından ne zaman geçeceği, bu
sürümlerin en azından ne zaman şekilleneceği konusunda sizden tahmini bir
süre alabilme şansım var mı? Mayıs ayına bu Cumartesi girdiğimize göre,
Mayıs sonunda Kurumsal 2 sürümünün hangi sürümünün duyurulma ihtimali
bulunabilir?

Sevgiler.

--
Server ACİM