[Pardus-kullanicilari] Adobe reader firefox eklentisi

Ahmet Ercüment Abdüsselam aherab at gmail.com
26 Nis 2010 Pzt 22:54:59 EEST

Merhaba.

  Adobe reader firefox eklentisini yüklemem gerek. Ama wikideki
<http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Acrobat_Reader_kurulumu> bu nasıl dosyasını
görmeden önce kendim yüklemeye çalışmıştım. Şimdi nasıl dosyasına göre
yüklerken hiç sorun yok ama firefox eklentiyi çalıştırdığında şöyle bir hata
alıyorum:
Incorrect version of Adobe Reader was found in PATH. Please make sure Adobe
Reader >= 9.3.2 exists in PATH. If the problem persists, please reinstall
the application.

Sanırım eski yüklediğim eklenti ile şimdi yüklenen çakışıyor.  .adobe
dosyasını sildim .mozilla/plugins içeriğini de sildim ama aynı hatayı yine
aldım. Çözümü bilen?

İyi çalışmalar...