[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009'da DVD'deki şarkıları mp3'e çevirmek için bir program mevcut mu?

Süleyman Bostancı bostanci.suleyman at gmail.com
26 Nis 2010 Pzt 22:18:37 EEST

Bu konser dvd si eğer ki görüntü ise bunun için kdenlive kullanmanızı
önerebilirim. Bu dvd eğer yüksek çöznürlüklü bir görüntü barındıryorsa güçlü
bir ram (en az 1.5 gb)  ve ortalama (2.90 ghz) işlemciye gereksenim
olmasının yanı sıra bu işlem oldukça zor olabilir; zira dediğim gibi dvd
görüntü ise ve siz bu görüntüden şarkıları alıp mp3 yapmak istiyorsanız
birçok yerden videoyu kesip parçalayacak tekrar yapıştırcak ve
tarayacaksınız ki bir de kdenlive nın bu işlemler esnasında çökme olasılığı
da mevcut olunca işiniz iyice zorlaşacaktır... Ancak başka bir programda
bilmiyorum ne yazık ki. Eğer dvd sadece şarkı ise yukarıda söylediğim
olumsuzluklardan hiçbirini -çökme haricinde-yaşamadan işinizi
görebilirsiniz.

Kolay gelsin iyi günler.