[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009'da DVD'deki şarkıları mp3'e çevirmek için bir program mevcut mu?

Passion 01passionate at gmail.com
26 Nis 2010 Pzt 13:52:15 EEST

Uzun bir süredir Linux kullanmaya fırsatım olmadı, fakat kullanırken
benimde mp3'ü .ogg ye çevirme ihtiyacım olmuştu. O zaman Yazılım ekle
Kaldırdan adı SOUND KONVERTER olan programı kurmuştum ve istediklerimi
karşılıyordu. Yazılım ekle kaldırdan bu dosya adını araştırıp bir
incelerseniz muhtemelen bulacaksınız şayet adı değişmediyse. Kolay gelsin.

Mon, 26 Apr 2010 15:38:07 +0400 tarihinde Ferit MAYATÜRK
<ferit.mayaturk at gmail.com> şöyle yazmış: