[Pardus-kullanicilari] Windows iadesi hakem heyeti kararı

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
26 Nis 2010 Pzt 08:09:03 EEST

5 Nisanda göderdiğim aynı konulu mesajda hakem heyeti kararından
bahsetmiştim. Vatan Bilgisayar hakem heyeti kararına uyarak 25.04.2010
günü tarafıma 226 TL'yi iade etti. Karara itiraz etmedi veTüketici
mahkemesine gitmedi. Böylelikle iade süresi üç ay oldu. Bu kararlarında
Ankara 1. Tüketici mahkemesinin vermiş olduğu kararın etkisinin büyük
olduğunu düşünüyorum. Yeni bilgisayar alacak ve windows kullanmak
istemeyen arkadaşlara duyurulur.

İyi Günler

Coşkun AKTAŞ

Kendinizi özgür hissetmek ve virüslerden kurtulmak için Tübitak'ın yazdığı
ücretsiz işletim sistemi PARDUS'u kullanın.

http://www.ozgurlukicin.com/ia/

İZMİR grubuna katılmak için aşağıdaki linki tıklayın.