[Pardus-kullanicilari] Kurumsal 2

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
25 Nis 2010 Paz 00:23:33 EEST

hüseyin hocam çok teşekkür ederim yarın müsayitim ve arkadaşın şirkete gideceğim  hepsini birden pardus yapcaz oda bugün aradı kurtar beni kardeşim bıktım valla virüs yemekten diye yakınıyor :)
verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim
diz üstü pc lerin markası casper   vista home yüklüymüş  ama tam özelliklerini bende malesef bilmiyorum yarın sabah görcem
eğer şirkette problem olmazsa  kullandıkları süre içerisinde  sizlerede bilgileri aktarıcam ayrıca üye lik yapmaları için sitemize yönlendireceğim artık yaşadıkları bir sorun olursa hep beraber yardımcı oluruz  tekrar teşekkür ederim saygılar selamlar