[Pardus-kullanicilari] YENİ İNTEL İŞLEMCİLERDE KURULUM

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
24 Nis 2010 Cmt 18:44:20 EEST

Arkadaşım
Kurumsal2 kurulumu yapabildiğinize göre 2009.1 aynı rahatlıkla kurabilmeniz
gerekli. CD niz bozuk veya düşük kaliteli oluşu ve sizin yüksek hızda
yazdırmanızdan kaynaklanan bir durum gibi gözüküyor. İndirdiğiniz iso
dosyasının Md5sum değerleri tamsa 16x veya 8x hızında yazdırıp kurulum
rahatlıkla yapın. Kernel veya grub kurulumda problem oluşturmaz. kernel
kurulum cd nizde bozuksa kurulumda problem yaşatır grub bozuksa kurulum
gerçekleşir grubu kuramaz.Onun için CD nizi kurulumdan önce test edin
herhangi bir sorun yoksa güvenli kipte de kurulumu denemenizde yarar var.
Kolay gelsin