[Pardus-kullanicilari] Kurumsal 2

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
24 Nis 2010 Cmt 18:35:49 EEST

Donma kurulum damı yoksa kurulum sonrası ilk açılıştamı gerçekleşiyor.
Kurulumu güvenli kipte tamamlayıp kurulum sonrası ekran kartı tanıtmada
depodan ilgili pk leri kurup tanıtır yeniden başlatırsan donma sorunu
yaşıyacağını sanmıyorum.Genelde donmalar donanım uyuşmazlığından
kaynaklanıyor diye biliyorum sizdeki donma nasıl oluşuyor donma sonrası
konsoldan alacağınız çıktılar yardımcı olabilir. lspci ve dmesg gibi.Kolay
gelsin

24 Nisan 2010 09:01 tarihinde Adanali Onder GORMEZ <beatboxkayseri at gmail.com