[Pardus-kullanicilari] webmin kurulumu

Sezai Yeniay sezaiyeniay at ozgurlukicin.com
23 Nis 2010 Cum 10:36:55 EEST

23 Nisan 2010 00:01 tarihinde murat çakır <joomla46 at gmail.com> yazdı:

> merhaba arkadaşlar pardusa webmin  kurulumunu anlatacak biri varmı kısaca

Merhaba bir kaç ay önce webminle uğraşmıştım kurulumu konsoldan yapmıştım
indirdiğiniz tar.gz yi açıp çıkan dizinin içindeyken ./setup.sh
/local/webmin komutunu vermek yeterli oluyor diye hatırlıyorum . kurulumdan
sonra webmin yönetim panelinde bazı ayarları Pardus da çalışması için
değiştirimeniz gerekiyor. O zaman not aldığım belgeyi ekte gönderiyorum
umarım yardımcı olur.

Not: Ben webmini bir sürer sonra kullanmaya çalışmaktan vazgeçtim. Bu yüzden
daha fazla yardımcı olamayacağım bilginize :)

--
Sezai Yeniay
Tema Yöneticisi