[Pardus-kullanicilari] Kurumsal 2

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
22 Nis 2010 Per 08:09:03 EEST

Arkadaşım
Board ları marka modeli hiç önemli değil. Bilgisayarın temel şasisini board
olarak kabul edebiliriz ve işlemci <cpu>   ekran kartı ses kartı,ethernet
kartı ki bu üçü board üzerinde onboard da olur. Ram ve harddisk optik
okuyucu kombinasyonu8 bilgisayarın masa üstü tabir ettiğimiz kasa sını
teşkil eder. Tabi bu dağınıklığı bir arada tutmak ve anakart ve diğerlerinin
besleme ihtiyacını sağlamak için üzerinde besleme devresi bulunan
<powersuply> olan kasanın içinde bulunduruyoruz.
Bu bileşenlerin kombinasyonu eğer üzerine herhangi bir işletim sistemi
kurulmadıysa kendi hallerinde birer elektronik devreler toplumudur düğmeyi
on da yapsanız off da yapsanız hiçbir şey yapmaz elektrik tüketmekten başka.
Bizlerin bunları kullanabilmemiz için herhangi bir işletim sistemini
kurmamız gerekir.Yok ben grafik ortamda çalışmayacağım siyah ekranda
çalışacağım derseniz o zamanda isteğinize göre DOS veya UNİX de kurabilir
hatta LİNUX da kurabilirsiniz. Yok ben DOS tabanlı cafcaflı ekranlı bol para
tüketimli sistem istiyorum diye düşünüyorsan, işt o zaman microsoft
ürünlerinden winxp,vista,win7 v.s kurabilirsin.Yok ben özgürlüğü seviyorum
sokağa atacak kadar çokta param yok veya tutunlu olmayı seviyorum
düşüncesindeyse linux tabanlı işletim sistemlerinden haerhangi birini
kurabilirsin Kurumsal2 de linux tabanlı Pardus un KDE3 masaüstünü kullanan
son formatları tanıyan gelişmiş güncel çekirdekle yoluna devam eden daha çok
adındanda anlaşılacağı gibi kurumlarda,ticari kuruluşlarda kısacası piyasa
da etkin ihtiyaçları karşılayacak kombinasyonda öyle cafcaflı masaüstü
animasyonlarını bünyesinde bulundurmayan bir sistemdir. Siz istedikten sonra
pentium II dahil(ram en az 128 MB eğer sabrınız sonsuz sa 2 saat i aşkı boş
zamanım var diyorsanız 64 MB da olabilir)günümüz son sistemlerine kadar
kurabilirsiniz.Kolay gelsin

21 Nisan 2010 22:37 tarihinde What you get is Not what you see <