[Pardus-kullanicilari] Çoklu kde oturumu açmak

Ferit MAYATÜRK ferit.mayaturk at gmail.com
21 Nis 2010 Çar 10:36:11 EEST

amacınız farklı bir kullanıcı ile oturum açmaksa anlattığınızdan kolay bir
yöntem var:
Menüde Çık sekmesinin altında Kullanıcı Değiştir seçeneğini tıkladığınızda
sisteminizde oluşturulmuş diğer kullanıcı ile girmeniz için giriş ekranı
gelecektir. Diğer kullanıcı ile oturum açtığınızda artık ctrl+alt+f7(ilk
açılan oturum) ve ctrl+alt+f8(ikinci açılan oturum) kombinasyonlarıyla
aralarında gezebilirsiniz.
bildiğim kadarıyla f1-f6 arası konsol oturumları, f7-f12 (on ikiye kadar
olanak olduğundan emin değilim) arası da grafik ekran oturumları için
ayrılmıştır. yani açılan her grafik ekran f7, f8, f9 olarak sırayla
sıralanır. sizin anlattığınız yöntemle açılan oturum muhtemelen f8dedir.