[Pardus-kullanicilari] depolar

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
21 Nis 2010 Çar 10:34:14 EEST

Ben sizin anlamanızı değerlendirmemiştim, bana da düşmez, beni yanlış
anlamışsınız, kastı aşan imalar olmuşsa af dilerim.
Kaldı ki ben dahil bir çok arkadaşım size mal ettiğim yönteme hemen tevessül
edebiliyoruz.
Daha yakınlarda bizzat kendim buraya attığım bir sorumdan dolayı epey zılgıt
yemiş ve çok utanmıştım.
Şunu demeye getirdim google'a aynen şu an soru için kullandığınız cümleleri
yazdığınızda karşıma burada size verilecek cevapların envai çeşidi çıkıyor,
bunları okurken Pardus hakkında bir çok yeni şeyler (aradığınızı bulma gibi)
öğrenebiliyorsunuz.
Zaten yardımsever kullanıcı birçok soruya cevap anında eğer çok hakim
değilse oda nette arama yapıyor ve buldukları ile yardım etmeye çalışıyor.
İçinden çıkamadığınız durumlar için ben dahil bir çok Pardus kullanıcısının
elimizden gelen yardımı yapacağımıza emin olabilirsiniz.
Kolay gelsin.