[Pardus-kullanicilari] ÇKYS

mCaNaTaN mcanatan at mynet.com
21 Nis 2010 Çar 01:01:04 EEST

Herkese Selamlar! Sağlık Bakanlığı'nın tüm Türkiye'deki
birimlerinde bir çok işlem için ÇKYS
(http://ckyshst.saglik.gov.tr/ckyshst) denilen bir sistem kullanılmak
zorunda. Forumlarda araştırdım Konqueror ile girebildikleri yazıyor ama
ben ne yaptımsa giremedim.XP de firefox kullanırken jinit.exe adındaki
dosyayı kurunca sisteme girebiliyordum.Pardusta firefox eklenti bula
tıkladığımda açılan sayfadaki dosyayı indirdim ve kurmasınıda hallettim
ama hala giremiyorum.Yardım edebilecek arkadaşlar varsa lütfen yardım
etsinler.Şimdiden teşekkür ederim.

m C a N a T a

		İngilizce seviyenizi ücretsiz test edebilirsiniz. Tıklayınız