[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009.2 Sürüm Takvimi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
20 Nis 2010 Sal 10:58:30 EEST

On 19 Nisan 2010 Pazartesi 23:42:52 Göktuğ Korkmaz wrote:
> Eminim pek çok kişi 2009.2 sürüm takvimini dört gözle bekliyordur. Onur
> Küçük'e soruyorum, Nisanda çıkacak dediğiniz 2009.2'nin sürüm takvimi
> nerede? :D

 Hesap sorar gibi sormanıza gerek yoktu.

 Çok fazla KDE 4.4 isteği geldi, biz de mevcut kullanıcıların güncelleme
yaptıktan sonra sorun yaşamayacağı bir KDE 4.4 hazırlamaya çalışıyoruz. Teknik
sıkıntılardan, güncelleme sorunlarına, hatta ve hatta çevirilerine her yerine
el atmamız gerekti. Çok yakında çalışmalar tamamlanıp KDE 4.4 test deposuna
girecek ve son durumuna göre sürüm takvimini belirleyeceğiz.