[Pardus-kullanicilari] Root hakkı

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
19 Nis 2010 Pzt 23:27:07 EEST

evet bu çalışıyor amaaa bu dosyayı düzeltip lyx programını açıp herhangi bir ahrfe bastığımda lyx programı kapanıyor.asıl sorun da şu aslında Türkçe q klavyemde lyx programında , e bastığımda ö çıkıyor . ya bastığımda ç çıkıyor.bunu düzeltmeye çalışıyorum. dolphin in açamayıp konqueror un açması da ilginç.aşağıda turkish.kmap in çıktısını gönderiyorum: yardımlarınız için çok sağolun bu sorunu bugün çözersem iyi olacak.

#
# Key definition file for Turkish national Q-keyboard for LyX

\kmod \# circumflex auAU    # circumflex on #

\kmap @ '            # mappings for Shift-numbers
\kmap $ +
\kmap ^ &
\kmap & /
\kmap * (
\kmap ( )
\kmap ) =

\kmap - *            # mappings for punctuation signs
\kmap _ ?
\kmap = -
\kmap + _
\kmap ` \\
\kmap ~ \"
\kmap / .
\kmap ? :
\kmap \\ ","
\kmap | ;

\kmap [ ğ            # mappings for Turkish letters
\kmap { Ğ
\kmap ] ü
\kmap } Ü
\kmap i ı