[Pardus-kullanicilari] İşletim sistemi hakları

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
19 Nis 2010 Pzt 21:48:33 EEST

arkadaşım selamlar ben ankaradan  cevaplıyorum bende pardusu 6 aydır kullanıyorum ve hiç format atmadan geçen 6 ay
dile kolay windows kullanırken 3 yılda 3 harddisk yedim niyemi  format atıyorum  20 gün boyunca güncellemeden durmuyor sonrası  malum 35gb gibi bir alan sırf windows  a ayırıyor  kalan disk boşluğu yeterli ama  p4 işlemci 512 mb. rem 256mb. ekran kartı 60 gb. lık harddisk  kullanıyorsan sistem at arabasından farkı kalmıyor
aynı donanıma  pardus kurdum  3gb. bir alan kapladı bir kaç tane program yükledim  (amsn ,photo shop,video düzenleme) gibi toplamda 4 gb lık bir alan gitti  düşünsene  windows 35 gb.lık bir alan kaplarken bu saydıklarım ve işletim sistemin  sadece 4 gb.
anlata bildimmi  ayrıca arkadaşım pardus işletim sistemi ücrettizdir  pardus un resmi sitesine girip boş bir vaktinde indirip k3b isimli bir programı var ama windows kullanıyorsan nero ile  iso dosyası olarak yazdıracaksın  başşkada bir sorun yok
sakın ha  pardus işletim sistemi tamamen ücretsizdir
ha unutmadan arkadaşım  3G diye bir şeyler vardır duymuşsundur  pardusa geç firefox ile internete bağlan  3G hızını sende yaşa hemde standart kullandığın adsl modem ile ;) donanım için yazılıııım kurmana gerek yok pardus senin için tüm donanımınnı  bulup kuruyor  kuramadığı dosya  içinde seni program yöneticisi ile donanım dosyasını bulup kurmana yardım ediyor
oda olmadı sen sor bizler  ve hocalarımız yardım edecektir  selametle kolay gelsin selamlar saygılar