[Pardus-kullanicilari] QStarDict ve Çevrimiçi Sözlükler

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
18 Nis 2010 Paz 19:46:39 EEST

Merhaba,

QStarDict'te çevrim içi sözlük kullanan var mı? Ben bu desteği sunduğunu
geçenlerde öğrenmiştim. Şimdi de Tureng'i QStarDict'e bağlama ihtiyacı
hissettim ama bunu başaramadım. Sorun şu gibi geldi bana: QStarDict sadece
bir kez sorgu gönderiyor, sonraki aramalarda önceki sorguyu gösteriyor.
Birkaç farklı karakter seti ile denedim ama sonuç olumlu yönde değişmedi.
Sadece Tureng'e özgü bir durum olup olmadığını denemek için başka bir sitede
de denedim ama sonuç benzerdi.

Kullandığım QStarDict sürümüyle ilgili bilgiler:
qstardict, sürüm 0.13.1, yayım 9, inşa 3

Konuyla ilgili bir ekran görüntüsü ve kaynak şöyle:
http://i42.tinypic.com/1ex4aq.jpg
http://wiki.maemo.org/User:Sbir/QStarDict#Adding_Web_dictionary