[Pardus-kullanicilari] Ses Sorunu

Adil ALPMAN adil at alpman.net
17 Nis 2010 Cmt 16:20:36 EEST

Merhaba Arkadaslar;

Az once bilgisayarima xp prof sp3 e ek olarak pardus 2009 kurdum
multiboot olarak ama su an creative ses kartimdan ses alamiyorum.

lspci ciktim ve ses ayarlarimin ekran goruntusunu ekte gonderiyorum,
nerede yanlis yaptigimi soyler ve duzeltmeme yardimci olabilirseniz
sevinirim...

Simdiden tesekkurler...

Not : Amarok acikken ana kaynagi ICH*** bilmemne gibi bisi olan secenegi
secince ses cok derinden ve cizirtili olarak geliyor ancak ana kaynagi
master a cevirince o da gidiyor, diger ses programlarinda ise ne mp3
lerimden ne de mpg goruntu dosyalarinda ses yok (ama mpg lerde goruntu
sorunsuz...)

lspci ciktim : http://pastebin.com/rwfRJG0m

karistirici ayarlari ekran goruntum :
http://resimupload.com/ds364116387_ekrangoruntusu.html