[Pardus-kullanicilari] amsn kullanımı

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
14 Nis 2010 Çar 22:24:56 EEST

zübeyir arkadaşım  amsn de  eğer pardus 2009.1 kuruluysa malesef benim gibi sende kameralı görüşme yapamazsın çünki pardus işletim sisteminin eski versiyonlarında çalışan kamera mız  microsoftun  pardus kullanıcılarına gıcıklık yapmak için yazılımı vermiyormuş ben 3 aydır bu konuyu araştırdım konu başlatanların cevaplarını okudum ve hepsi olumsuz du bu yüzden bende kameralı görüşmeyle artık uğraşmıyorum yazık pc yi kasmaktan başka işe yaramıyor
yani sorunumuz windows un msn yi almasıyla yazılımı geliştirerek ve değiştirerek windows kullanıcılarına sunması ile kaynaklanıyor açık yazılım olan pardus işletim sistemimizi  devre dışı bırakmıya çalışıyorlar
ama ben eminimki bir türk yazılımcı bunuda kıracak ve yazılımı bizlerle paylaşacaktır  selamlar saygılar