[Pardus-kullanicilari] pardus 2009.1 intel VGA 3150 ekran kartı sorunu

i a zonguldak37 at hotmail.com
12 Nis 2010 Pzt 02:34:36 EEST

degerli pardus gönüllüleri arkadaşlar
ben intel masaüstü D510MO atom modeli anakart aldım
anakartta onboard intel VGA 3150 ekran kartı var
pardus 2009.1 kurulum yaptım kurulum gerçekleşti
fakat kurulumdan sonra ekran çözünürlüğü bir türlü tanımadı olamsı gereken çözünürlük 1400X900 ama bendeki 800x600 den başka göstermiyor sanırım ekran kartı yeni olduğundan pardus tanımıyor.her yerde araştırdım pardus ekran kartları tanıtım bölümündeki tüm söylenenleri uyguladım ama nafile intelle ilgili tüm driverleride indirdim olmadı lütfen bana bu konuda y ardımcı oaln arkadaşlar varsa
çok sevinirim
saygılarımla
Windows Live Hotmail: Arkadaşlarınız Facebook'taki güncellemelerinizi doğrudan Hotmail®'den alır.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:tr-tr:SI_SB_4:092009