[Pardus-kullanicilari] SAMSUN E-250 MODEM

Ramazan rkarakas43 at gmail.com
9 Nis 2010 Cum 15:34:25 EEST

Arkadaşlar windows ta bu telefonu bluetooth la bilgisayara modem olarak
bağlayıp GPRS üzerinden internete bağlanabiliyorum fakat Pardusta hala bunu
beceremedim. İnternet üzerinden bazı sayfalarda ki metotları denedim malesef
olmadı. Kppp ile de uğraştım ama bana daha çok bluetooth üzerenden telefonun
modemini tanıtamıyorum gibi geldi. İnternet sayfalarında da konu bu son çıkan
3G modemler için anlatılmış. Yardımcı olursanız sevinirim... TEŞEKKÜRLER
--
PARDUS-ASESR