[Pardus-kullanicilari] ağdaki diğer pc lerde olan medyaları oynatamıyorum

ahmet nal neo_ferhat at yahoo.com
8 Nis 2010 Per 08:50:37 EEST

bende aynı sorunu yaşamıştım bir shell script hazırladım herhangi bir editörü açıp
sudo mount -w -t cifs //$1/$2 -o username=$3  /mnt/net
yazarsanız ve örneğin netbagla.sh ismi ile kaydederseniz
komut satırından
. netbagla agdaki_bilgisayar_ipsi baglanacak_klasör_adı kullanıcı_adı
şeklinde yazarsanız /mnt/net klasörünün altına bağlamış olursunuz böylece ağ üzerinde istediğiniz bilgisayarın klasörünü bağlayıp bilgisayarınızdan izleyebilirsiniz.