[Pardus-kullanicilari] Windows iadesi hakem heyeti kararı.

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
5 Nis 2010 Pzt 15:30:49 EEST

05 Nisan 2010 Pazartesi günü (saat 15:16:49) CoskunAKTAS at iaosb.com.tr şunları
yazmıştı:
> Merhaba Arkadaşlar
>
> Windows iadesi için Vatan Bilgisayar'a karşı Tüketici Sorunları Hakem
> Heyetine yapmış olduğum başvurum sonuçlandı. Karar lehime çıkmıştır.
> Windows 7 işletim sistemi tutarı olan 226 TL'nin tarafıma iadesi
> sözkonusudur. Bundan sonraki süreç Vatan Bilgisayarın ne yapacağına
> bağlıdır. Ya tarafıma tutarı iade edecektir ya da Tüketici mahkemesinde
> dava açacaktır.  Karar dosya boyutu büyüklüğü nedeniyle onay bekliyor.

Güzel Haber süreci takip ediyoruz. Her şey yerine oturduğunda artık bilgisayar
alırken bu kararı gösterip ona göre firmalardan ürün alabiliriz.

Kolay gelsin.

--

Hasan Alp iNAN
http://trlinux.org

Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Linux kullanın!

"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."

Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK