[Pardus-kullanicilari] ttnet wifi bağlantı so r unu

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
2 Nis 2010 Cum 15:50:18 EEST

Aldığınız ip doğru değil diye düşünüyorum..
Bulunduğunuz yerde diğer bir kullanıcı veya başka bir işletim sistemi ile
alınan ip numarsını kontrol eder misiniz?
Makine dhcp sunucusundan ip alamadığında böyle bir ip alabiliyor.
Benzer durumu arada bir üniversitedeki ağda dhcp sunucusundan alması gereken
ip alamadığında sizin yazdığınıza benzer ip alarak yaşıyorum.
Ayrıca sunucu ayarlarında seçeneği ön tanımlı değilde otomatik seçerek dener
misiniz?